Pierwszym i jedynym do dziś szybownikiem który przeleciał 3000 km jest ?
ODP;
Rekordowy przelot w dalekich Andach wykonał Klaus OHLMANN szybownik z Niemiec przeleciał po trasie dowolnej z maksymalnie trzema punktami zwrotnymi 3008,8 km Lot miał miejsce 21 stycznia 2003 roku w szybowcu Nimbus 4DM, chyba nie skłamie iż ten szybowiec był narzędziem do pobicia największej liczby rekordów świata w klasie szybowców i motoszybowców. Drugim członkiem załogi był; Karl Rabeder z Austrii.
			
									
									Zagadka 50
- Jacek Waszczuk
 - Posty: 4115
 - Rejestracja: 21 maja 2017, 19:30
 - Lokalizacja: Wrocław
 
- Jacek Waszczuk
 - Posty: 4115
 - Rejestracja: 21 maja 2017, 19:30
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Re: Zagadka 50
Pierwsza wskazówka przelot wykonano w 2003 roku
			
									
									
						- Jacek Waszczuk
 - Posty: 4115
 - Rejestracja: 21 maja 2017, 19:30
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Re: Zagadka 50
Słaby odzew jeszcze jeden dzień oczekiwania
			
									
									
						- Jacek Waszczuk
 - Posty: 4115
 - Rejestracja: 21 maja 2017, 19:30
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Re: Zagadka 50
Rekordowy przelot w dalekich Andach wykonał Klaus OHLMANN szybownik z Niemiec przeleciał po trasie dowolnej z maksymalnie trzema punktami zwrotnymi  3008,8 km  Lot miał miejsce 21 stycznia 2003 roku w szybowcu Nimbus 4DM, chyba nie skłamie iż ten szybowiec był narzędziem do pobicia największej liczby rekordów świata w klasie szybowców i motoszybowców. Drugim członkiem załogi był; Karl Rabeder z Austrii.
Biorąc pod uwagę dzisiejsze przepisy lotnicze trudno będzie ten wynik komukolwiek poprawić gdyż obecnie rekordowe loty dozwolone są wyłącznie w ciągu dnia. Były sugestie by zezwolić zawodnikom na ekstremalnie daleki przelot w jedna stronę, przeczekanie nocy nad wietrznym zboczem i następnego dnia trasa powrotna. Tymczasem jest to niemożliwe czy będzie w przyszłości?
			
									
									
						Biorąc pod uwagę dzisiejsze przepisy lotnicze trudno będzie ten wynik komukolwiek poprawić gdyż obecnie rekordowe loty dozwolone są wyłącznie w ciągu dnia. Były sugestie by zezwolić zawodnikom na ekstremalnie daleki przelot w jedna stronę, przeczekanie nocy nad wietrznym zboczem i następnego dnia trasa powrotna. Tymczasem jest to niemożliwe czy będzie w przyszłości?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości