8 kwietnia linie lotnicze flydubai rozpoczęły codzienne bezpośrednie loty na trasie Dubaj – Kraków. Połączenie jest obsługiwane przez Boeingi 737 MAX 8 skonfigurowane do przewozu 166 pasażerów, w tym 10 w klasie biznes, które rozkładają się poziomo, tworząc wygodne łóżka, zapewniające komfort i spokojny sen podczas lotu. W klasie ekonomicznej umieszczone zostały natomiast nowe fotele RECARO, zaprojektowane tak, by zoptymalizować przestrzeń i zapewnić wygodę pasażerom podczas lotu. W oparciach foteli zainstalowane są ekrany full HD o przekątnej 30 cm, pozwalające na wyświetlanie ponad 1000 godzin filmów, programów telewizyjnych, muzyki i gier w języku angielskim, arabskim i rosyjskim. Starty z Dubaju odbywają się o 18:30 czasu lokalnego, a lądowania w Krakowie o 22:30. Rejsy powrotne startują o 23:30 i lądują w Dubaju o 7:05 rano czasu miejscowego.
Dzięki współpracy flydubai z Emirates pasażerowie lecący z Krakowa z przesiadką w Dubaju mogą skorzystać z bogatej oferty połączeń linii Emirates do ponad 200 lotnisk w 80 krajach na 6 kontynentach lub kontynuować podróż na ponad 90 lotnisk w 47 państwach znajdujących się w siatce linii flydubai. Rezerwując bilety w ramach wspólnej obsługi połączeń, pasażerowie linii Emirates otrzymają dodatkowe posiłki i będą przysługiwać im limity bagażu rejestrowanego Emirates podczas lotów obsługiwanych przez flydubai zarówno w klasie biznesowej, jak i ekonomicznej.
W inauguracyjnym rejsie do Krakowa przyleciała delegacja, której przewodniczył wiceprezes ds. operacji handlowych w spółce flydubai na obszar ZEA, Bliskiego Wschodu, Europy i WNP Jeyhun Efendi. Na pokładzie samolotu obecni byli także polski ambasador w ZEA Robert Rostek, wiceprezes ds. handlowych linii Emirates na Europę i Federację Rosyjską Thierry Aucoc i przedstawiciele mediów ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Co ciekawe, podczas inauguracyjnego lotu obaj piloci byli Polakami, a w samolocie znajdowali się również polscy członkowie personelu pokładowego. Delegację na lotnisku w Krakowie powitał ambasador ZEA w Polsce dr Yousif Eissa AlSabri, prezes zarządu Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice Radosław Włoszek i dyrektor handlowy krakowskiego lotniska Paweł Galiak.
Przez lata funkcjonowania obie linie lotnicze rozwijały się niezależnie i osiągały sukcesy. Ich współpraca i uzupełniające się modele biznesowe zapewnią wiele korzyści zarówno pasażerom, obu liniom lotniczym, jak i Dubajowi. Jesteśmy dumni z tego, że możemy być częścią tego przedsięwzięcia. Przewidujemy wielki sukces flydubai na polskim rynku – powiedział Thierry Aucoc.
Jako pierwszy przewoźnik realizujący codzienne loty na trasie Dubaj – Kraków cieszymy się z możliwości, jakich to nowe połączenie dostarczy gospodarce i turystyce zarówno w ZEA, jak i w Polsce. Trasa obsługiwana jest przez najnowszą maszynę w naszej flocie, która zagwarantuje pasażerom niezapomniane wrażenia z podróży. Pasażerowie wylatujący z Krakowa będą mogli skorzystać z połączeń do ponad 200 miejsc z przesiadką z Dubaju. Zyskają również okazję, by odkryć ten popularny kierunek turystyczny – dodał Jeyhun Efendi.
Połączenie oferowane przez nowego przewoźnika: linię lotniczą flydubai z krakowskiego lotniska do portu lotniczego Dubaj otwiera szerokie możliwości podróży dla pasażerów z południowej Polski. Stało się to możliwe także dzięki porozumieniu pomiędzy liniami flydubai i Emirates – powiedział Radosław Włoszek.
http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=24923
Flydubai
-
- Posty: 888
- Rejestracja: 01 lis 2017, 0:39
Przejdź do
- Ważne
- Wydarzenia
- ↳ Lotniska krajowe
- ↳ Lotniska zagraniczne
- Konkursy
- Zdarzenia lotnicze
- ↳ Incydenty lotnicze
- ↳ Wypadki lotnicze
- ↳ Klipy
- Lotnictwo
- ↳ Lotnictwo wojskowe
- ↳ Lotnictwo policyjne
- ↳ Lotnictwo komunikacyjne
- ↳ General Aviation
- ↳ Lotnictwo LPR
- ↳ Tranzyty przelatujące nad Polską
- ↳ Zespoły akrobacyjne
- ↳ Obiekty niezidentyfikowane
- Pokazy lotnicze
- ↳ 2015
- ↳ 2016
- ↳ 2017
- ↳ 2018
- ↳ 2019
- ↳ 2020
- ↳ 2021
- ↳ 2022
- ↳ 2023
- ↳ 2024
- ↳ 2025
- Lotnictwo sportowe
- ↳ Rekordy
- ↳ 2015
- ↳ 2016
- ↳ 2017
- ↳ 2018
- ↳ 2019
- ↳ 2020
- ↳ 2021
- ↳ 2022
- ↳ 2023
- ↳ 2024
- ↳ 2025
- Kosmos
- ↳ Misje załogowe
- ↳ Misje bezzałogowe
- ↳ Odkrycia
- Technika w lotnictwie
- ↳ Szybowce, lotnie, paralotnie, spadochrony
- ↳ Balony, sterowce
- ↳ Śmigłowce, wiatrakowce
- ↳ Samoloty pionierskie
- ↳ Samoloty I Wojny Światowej
- ↳ Samoloty okresu międzywojennego
- ↳ Samoloty II Wojny Światowej
- ↳ Samoloty po II Wojnie Światowej
- ↳ Samoloty bezzałogowe i maszyny
- ↳ Częstotliwości, strefa skanera
- ↳ Spisy, opisy, regi, stan lotnictwa, itp.
- ↳ Poduszkowce
- Historia lotnictwa
- ↳ Ludzie lotnictwa
- ↳ Medale
- ↳ Muzea
- ↳ Z kart historii
- Lotniska w Polsce
- ↳ Lotniska kontrolowane
- ↳ EPWA WARSZAWA OKĘCIE
- ↳ EPMO WARSZAWA MODLIN
- ↳ EPWR WROCŁAW STRACHOWICE
- ↳ Photonews EPWR
- ↳ EPKT KATOWICE PYRZOWICE
- ↳ EPKK KRAKÓW BALICE
- ↳ EPPO POZNAŃ ŁAWICA
- ↳ EPGD GDAŃSKA RĘBIECHOWO
- ↳ EPLB LUBLIN
- ↳ EPLL ŁÓDŹ LUBLINEK
- ↳ EPBY BYDGOSZCZ SZWEDEROWO
- ↳ EPRZ RZESZÓW JASIONKA
- ↳ EPSC SZCZECIN GOLENIÓW
- ↳ EPZG ZIELONA GÓRA BABIMOST
- ↳ EPRA RADOM SADKÓW
- ↳ Lotniska i lądowiska niekontrolowane
- ↳ EPBA BIELSKO BIAŁA ALEKSANDROWICE
- ↳ EPKG KOŁOBRZEG BAGICZ
- ↳ EPBC WARSZAWA BABICE
- ↳ EPBK BIAŁYSTOK KRYWLANY
- ↳ EPCD CHEŁM DEPUŁTYCZE KRÓLEWSKIE
- ↳ EPEL ELBLĄG
- ↳ EPGI GRUDZIĄDZ LISIE KĄTY
- ↳ EPGL GLIWICE
- ↳ EPIN INOWROCŁAW
- ↳ EPIW IWONICZ
- ↳ EPJG JELENIA GÓRA
- ↳ EPJS JEŻÓW SUDECKI
- ↳ EPKW KANIÓW
- ↳ EPKM KATOWICE MUCHOWIEC
- ↳ EPKA KIELCE MASŁÓW
- ↳ EPKR KROSNO
- ↳ EPLE LEGNICA
- ↳ EPLS LESZNO
- ↳ EPLU LUBIN
- ↳ EPLR LUBLIN RADAWIEC
- ↳ EPML MIELEC
- ↳ EPMR MIROSŁAWICE
- ↳ EPNL NOWY SĄCZ ŁOSOSINA DOLNA
- ↳ EPNT NOWY TARG
- ↳ EPKN OPOLE KAMIEŃ ŚLĄSKI
- ↳ EPKP POBIEDNIK WIELKI
- ↳ EPOA OLEŚNICA
- ↳ EPOD OLSZTYN DAJTKI
- ↳ EPOM OSTRÓW WIELKOPOLSKI MICHAŁKÓW
- ↳ EPOP OPOLE POLSKA NOWA WIEŚ
- ↳ EPPC PIŃCZÓW
- ↳ EPPK POZNAŃ KOBYLNICA
- ↳ EPPL PŁOCK
- ↳ EPPT PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
- ↳ EPRG RYBNIK GOTARTOWICE
- ↳ EPRJ RZESZÓW
- ↳ EPRP RADOM PIASTÓW
- ↳ EPSD SZCZECIN DABIE
- ↳ EPSR SŁUPSK KRĘPA
- ↳ EPST STALOWA WOLA TURBIA
- ↳ EPSU SUWAŁKI
- ↳ EPSY SZCZYTNO SZYMANY
- ↳ EPWS SZYMANÓW
- ↳ Photonews EPWS
- ↳ EPWC ŚWIEBODZICE
- ↳ EPSW ŚWIDNIK
- ↳ EPTO TORUŃ
- ↳ EPWK WŁOCŁAWEK KRUSZYN
- ↳ EPZA ZAMOŚĆ
- ↳ EPZP ZIELONA GÓRA PRZYLEP
- ↳ EPZR ŻAR
- ↳ Lotniska wojskowe
- ↳ EPDA DARŁOWO
- ↳ EPDE DĘBLIN
- ↳ EPIR INOWROCŁAW
- ↳ EPLK ŁASK
- ↳ EPLY ŁĘCZYCA
- ↳ EPMB MALBORK
- ↳ EPMM MIŃSK MAZOWIECKI
- ↳ EPMI MIROSŁAWIEC
- ↳ EPOK OKSYWIE
- ↳ EPPW POWIDZ
- ↳ EPKS POZNAŃ KRZESINY
- ↳ EPPR PRUSZCZ GDAŃSKI
- ↳ EPRA RADOM
- ↳ EPCE SIEMIROWICE CEWICE
- ↳ EPSN ŚWIDWIN
- ↳ EPTM TOMASZÓW MAZOWIECKI
- ↳ DOL-e
- Lotnictwo w kinie, prasie książce
- ↳ Lotnictwo w kinie, telewizji, radio
- ↳ klipy w internecie
- ↳ Kamery internetowe na lotniskach
- ↳ Książki lotnicze
- ↳ Prasa lotnicza
- Foto i video
- ↳ Photonews z lotnisk światowych
- ↳ Video lotnicze
- ↳ Soft foto i video
- ↳ Pomoc koleżeńska
- ↳ Sprzet foto i video nowości
- Malowane skrzydła
- Strefa gier lotniczych
- Z życia pilota
- Zagadki
- Modelarstwo
- Inne
- Humor
- Przelotowe
- Drony
- ↳ Modele Dronów
- ↳ DJI
- ↳ Zdjęcia i filmy z powietrza
- ↳ Ogólne porady i wskazówki
- ↳ Prawo lotnicze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości