M-28
: 23 maja 2018, 15:58
Spółka Sikorsky/PZL Mielec, wchodząca w skład koncernu Lockheed Martin, podpisała umowę z Wojskami Lądowymi Ekwadoru na dostawę samolotu M28. Zostanie on przekazany użytkownikowi jeszcze w tym roku.
Unikalne możliwości i osiągi samolotu M28 idealnie nadają się do zróżnicowanego klimatu i terenu Ekwadoru. Dostarczamy Ekwadorowi sprawdzony samolot, który pozwoli realizować szeroki zakres misji dla zapewnienia bezpieczeństwa narodowego. M28 ma zdolności operowania z dowolnego typu pasa startowego lub lądowisk niedostępnych dla innych samolotów, a także w ekstremalnych warunkach klimatycznych bez zmniejszania ładowności – powiedział Adam Schierholz, regionalny przedstawiciel Sikorsky'ego w Ameryce Łacińskiej.
Ten mocny i wytrzymały samolot ma największą ładowność w swojej klasie, jest łatwy w utrzymaniu w terenie i często preferowany zamiast większych samolotów ze względu na elastyczność w działaniu i opłacalną wydajność. Bardzo się cieszymy, że Armia Ekwadoru wybrała M28 – powiedział Janusz Zakręcki, prezes zarządu, dyrektor naczelny PZL Mielec, który uczestniczył w ceremonii podpisania umowy w Quito.
Po szkoleniu pilotów i mechaników, które zostanie zrealizowane w Polsce, załoga PZL Mielec przebazuje samolot przez Ocean Atlantycki do Shell Mera w Ekwadorze, przez Islandię, Grenlandię, Kanadę, Stany Zjednoczone i Amerykę Środkową.
http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=25215
Unikalne możliwości i osiągi samolotu M28 idealnie nadają się do zróżnicowanego klimatu i terenu Ekwadoru. Dostarczamy Ekwadorowi sprawdzony samolot, który pozwoli realizować szeroki zakres misji dla zapewnienia bezpieczeństwa narodowego. M28 ma zdolności operowania z dowolnego typu pasa startowego lub lądowisk niedostępnych dla innych samolotów, a także w ekstremalnych warunkach klimatycznych bez zmniejszania ładowności – powiedział Adam Schierholz, regionalny przedstawiciel Sikorsky'ego w Ameryce Łacińskiej.
Ten mocny i wytrzymały samolot ma największą ładowność w swojej klasie, jest łatwy w utrzymaniu w terenie i często preferowany zamiast większych samolotów ze względu na elastyczność w działaniu i opłacalną wydajność. Bardzo się cieszymy, że Armia Ekwadoru wybrała M28 – powiedział Janusz Zakręcki, prezes zarządu, dyrektor naczelny PZL Mielec, który uczestniczył w ceremonii podpisania umowy w Quito.
Po szkoleniu pilotów i mechaników, które zostanie zrealizowane w Polsce, załoga PZL Mielec przebazuje samolot przez Ocean Atlantycki do Shell Mera w Ekwadorze, przez Islandię, Grenlandię, Kanadę, Stany Zjednoczone i Amerykę Środkową.
http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=25215