Enter Air
: 06 cze 2018, 22:53
Line lotnicze Enter Air, największy przewoźnik czarterowy w Polsce, zaprezentowały wnętrze boeingów 737 MAX 8, których pierwsze dostawy przewidziane są pod koniec tego roku.
Wizualizacja wnętrz maszyn nowego typu został zaprezentowany na profilu facebookowym Enter Air. Według informacji przewoźnika, boeingi 737 MAX 8 podobnie jak obecnie użytkowane boeingi 737-800 zostaną wyposażone w 189 fotele w układzie pojedynczej klasy.
- Konfiguracja będzie 189Y, tak aby była komfortowa, a jednocześnie kompatybilna z resztą floty - powiedział w rozmowie z Pasazer.com Grzegorz Polaniecki, prezes Enter Air.
Pierwszy z zamówionych boeingów 737 MAX 8 dołączy do floty Enter Air w październiku br. Przylot kolejnej maszyny planowany jest na grudzień.
Linie Enter Air zdecydowały się na odbiór samolotów w wersji z silnikami LEAP-1B27 o maksymalnym ciągu i masą startową (MTOW) wynoszącą 181,2 tys. lbs, co przełoży się na możliwość korzystania z maksymalnego zasięgu maszyny, który według deklaracji Boeinga wynosi 6,5 tys. km.
- Silniki będą miały maksymalny ciąg, a samolot maksymalną dostępną masę startową MTOW, tak aby dolatywały jak najdalej, tam gdzie turyści chcą latać na wakacje - zdradza Polaniecki.
Tym samym boeingi 737 MAX latające w barwach Enter Air będą dysponowały standardowym zasięgiem, większym niż maszyny tego typu używane przez PLL LOT. Według danych amerykańskiego producenta, boeingi 737 MAX wykorzystywane są przez większość operatorów w oparciu o ich maksymalny oferowany zasięg do otwierania nowych tras, które wcześniej były poza możliwościami operacyjnymi samolotów wąskokadłubowych.
Enter Air to największy prywatny przewoźnik oraz największa linia czarterowa w Polsce, która Jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od trzech lat. Spółka przeprowadziła IPO pod koniec 2015 roku, pozyskując prawie 100 mln zł. Zebrane fundusze zostały przeznaczone na przedpłaty dla sześciu zamówionych boeingów 737 MAX 8, z których wszystkie mają zostać dostarczane do 2020 roku.
W marcu przewoźnik ogłosił, iż planuje publiczną emisję do 2,3 mln akcji. Linia z pozyskanych środków miałaby uzyskać wkład własny na zakup dwóch kolejnych boeingów 737 MAX 8.
Obecnie we flocie przewoźnika lata 18 boeingów 737-800.
http://www.pasazer.com/news/38663/enter ... 7,max.html
Wizualizacja wnętrz maszyn nowego typu został zaprezentowany na profilu facebookowym Enter Air. Według informacji przewoźnika, boeingi 737 MAX 8 podobnie jak obecnie użytkowane boeingi 737-800 zostaną wyposażone w 189 fotele w układzie pojedynczej klasy.
- Konfiguracja będzie 189Y, tak aby była komfortowa, a jednocześnie kompatybilna z resztą floty - powiedział w rozmowie z Pasazer.com Grzegorz Polaniecki, prezes Enter Air.
Pierwszy z zamówionych boeingów 737 MAX 8 dołączy do floty Enter Air w październiku br. Przylot kolejnej maszyny planowany jest na grudzień.
Linie Enter Air zdecydowały się na odbiór samolotów w wersji z silnikami LEAP-1B27 o maksymalnym ciągu i masą startową (MTOW) wynoszącą 181,2 tys. lbs, co przełoży się na możliwość korzystania z maksymalnego zasięgu maszyny, który według deklaracji Boeinga wynosi 6,5 tys. km.
- Silniki będą miały maksymalny ciąg, a samolot maksymalną dostępną masę startową MTOW, tak aby dolatywały jak najdalej, tam gdzie turyści chcą latać na wakacje - zdradza Polaniecki.
Tym samym boeingi 737 MAX latające w barwach Enter Air będą dysponowały standardowym zasięgiem, większym niż maszyny tego typu używane przez PLL LOT. Według danych amerykańskiego producenta, boeingi 737 MAX wykorzystywane są przez większość operatorów w oparciu o ich maksymalny oferowany zasięg do otwierania nowych tras, które wcześniej były poza możliwościami operacyjnymi samolotów wąskokadłubowych.
Enter Air to największy prywatny przewoźnik oraz największa linia czarterowa w Polsce, która Jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od trzech lat. Spółka przeprowadziła IPO pod koniec 2015 roku, pozyskując prawie 100 mln zł. Zebrane fundusze zostały przeznaczone na przedpłaty dla sześciu zamówionych boeingów 737 MAX 8, z których wszystkie mają zostać dostarczane do 2020 roku.
W marcu przewoźnik ogłosił, iż planuje publiczną emisję do 2,3 mln akcji. Linia z pozyskanych środków miałaby uzyskać wkład własny na zakup dwóch kolejnych boeingów 737 MAX 8.
Obecnie we flocie przewoźnika lata 18 boeingów 737-800.
http://www.pasazer.com/news/38663/enter ... 7,max.html