Lufthansa

Adam Pawlak
Posty: 888
Rejestracja: 01 lis 2017, 0:39

Lufthansa

Post autor: Adam Pawlak » 10 lut 2018, 6:40

Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium, 7 lutego. Najbardziej widoczną zmianą jest nowe malowanie samolotów – Lufthansa oficjalnie zaprezentowała Boeinga 747-8 i Airbusa A321.

W zeszłym tygodniu poszczególne detale wywołały wiele dyskusji, szczególnie w mediach społecznościowych. Reakcja na nowy wygląd była w przeważającej mierze pozytywna, chociaż niektórym brakowało tradycyjnego żółtego koloru. Niemniej jednak otrzyma on specjalną funkcję – wyróżniającą i pomoże w orientacji na lotniskach. W przyszłości kolor żółty znajdzie się między innymi na każdej karcie pokładowej oraz wszystkich stanowiskach lotniskowych Lufthansy.

Lufthansa się zmieniła, jest bardziej nowoczesna i odnosi większe sukcesy niż kiedykolwiek. Od teraz, będzie to również widoczne dla wszystkich poprzez nowy design. Żuraw był z nami od zawsze i oznacza pewną obietnicę. Po dzień dzisiejszy, wciąż jest symbolem najwyższej jakości, doskonałej obsługi, umiejętności lotniczych, niezawodności, innowacyjnego ducha i oznacza zaufanie – powiedział Carsten Spohr, Prezes Zarządu Deutsche Lufthansa AG.

W kontekście cyfryzacji i zmieniających się wymagań klientów, Lufthansa uznała, że musi zmodernizować wygląd samolotów, aby pozostać nowoczesną. Grupa inwestuje 2 miliardy euro rocznie w nowe, paliwooszczędne samoloty. Usługi premium na pokładzie i na ziemi spełniają indywidualne wymagania klientów. Lufthansa otrzymała nagrodę Platinum Award od Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Lotniczych (IATA) za swoje nowe cyfrowe usługi i jest pierwszą i jedyną linią lotniczą w Europie nagrodzoną piątą gwiazdką od Skytrax. Wprowadzenie nowej klasy biznes w Boeingu 777-9 w ciągu dwóch lat jest przykładem, jak droga w kierunku modernizacji będzie konsekwentnie realizowana w przyszłości.

Żuraw, zaprojektowany dokładnie 100 lat temu przez grafika Otto Firle, pozostanie ikoną Lufthansy. W przyszłości będzie cieńszy, lepiej wpasowując się w cyfrowy świat. Także cieńszy pierścień sprawi, że żuraw będzie wyglądać bardziej elegancko, wprowadzając go na pierwszy plan i zapewniając mu więcej przestrzeni. Zachowane zostanie również znane niebiesko-żółte połączenie kolorów Lufthansy – ale ich użycie zostanie zdefiniowane na nowo. Niebieski stworzony specjalnie dla Lufthansy jest nieco ciemniejszy, elegantszy i staje się wiodącym kolorem marki. Oznacza niezawodność, przejrzystość i wartość.

Po 30 latach, flota Lufthansy będzie stopniowo zmieniać malowanie. Nowy design został stworzony w ścisłej współpracy z licznymi ekspertami. Po wstępnych, intensywnych badaniach nad ponad 800 projektami i barwami, nowy design został ukończony. W zgodzie ze standardem premium, dominującym kolorem w najbliższych dekadach będzie niebieski. We wnętrzu kabiny gości powita obsługa w nowych uniformach oraz zapewni im nowe akcesoria, uwzględniające żółtą kolorystykę. Zastawa, kosmetyczki, koce czy poszewki na poduszki w przyszłości również zostaną zmienione zgodnie z nowymi wytycznymi. Łącznie w ciągu najbliższych 2 lat wymienionych będzie ponad 160 mln akcesoriów pokładowych.

Również identyfikacja wizualna Lufthansa Group została odświeżona. Z nowego logo, napisanego przy użyciu wyłącznie wielkich liter, zniknął żuraw. Wzięto pod uwagę różnorodność i neutralność marek Grupy. Nowy odcień niebieskiego będzie kolorem dominującym w Grupie Lufthansa. Biel zapewni światło, żółty będzie komplementarnym kolorem w palecie.

http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=24444

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lotnictwo komunikacyjne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości