Rozmowy pilota z mechanikiem

Humor lotniczy w każdej postaci
Awatar użytkownika
Jacek Waszczuk
Posty: 3927
Rejestracja: 21 maja 2017, 19:30
Lokalizacja: Wrocław

Rozmowy pilota z mechanikiem

Post autor: Jacek Waszczuk » 18 lis 2017, 18:31

Było już sporo wersji, tymczasem jeden a nich

Problem zgłoszony przez pilota kontra rozwiązanie zaproponowane przez mechanika

Pilot: Lewe wewnętrzne koło niemal potrzebuje wymiany.
Mechanik: Lewe wewnętrzne koło niemal wymienione.

Pilot: Testowy lot był OK, za to funkcja autolądowania ląduje topornie.
Mechanik: Funkcji autolądowania nie ma w samolocie.

Pilot: Ze śmigła numer 2 wycieka płyn.
Mechanik: Wyciek ze śmigła numer 2 normalny. Numery 1, 3 i 4 mają nienormalny poziomy wycieku.

Pilot: Coś luźnego w kokpicie.
Mechanik: Coś zamocowano w kokpicie.

Pilot: Martwe robaki na szybie.
Mechanik: Żywe robaki dodane do listy zakupów.

Pilot: Autopilot w trybie "utrzymuj wysokość" utrzymuje opadanie 200 stóp na minutę.
Mechanik: Nie jestem w stanie odtworzyć problemu na ziemi.

Pilot: Ślady wskazujące na wyciek na prawym głównym podwoziu.
Mechanik: Ślady zatarte.

Pilot: Urządzenie DME niewiarygodnie głośne.
Mechanik: Głośność DME ustawiona na poziom wiarygodny.

Pilot: Transponder niedziałający.
Mechanik: Transponder zawsze nie działa z przełącznikiem w trybie OFF.

Pilot: Kulka koordynatora zakrętów wydawała się zablokowana podczas mojego ostatniego zakrętu.
Mechanik: Gratulacje! Zrobiłeś właśnie swój pierwszy dobrze skoordynowany zakręt!

Pilot: Podejrzane pęknięcie na szybie.
Mechanik: Podejrzewam, że masz rację.

Pilot: Brak silnika numer 3.
Mechanik: Silnik odnaleziony po krótkich poszukiwaniach na prawym skrzydle.

Pilot: Radar mruczy.
Mechanik: Po przeprogramowaniu radar mówi słowami.

Pilot: Mysz w kokpicie.
Mechanik: Kot zainstalowany.

Pilot: Wyjące dźwięki w kabinie podczas startu.
Mechanik: Księgowa przeniesiona z samolotu do biura.

Pilot: Dziwny zapach w kokpicie.
Mechanik: Pilot poproszony o zmianę wody kolońskiej.

Pilot: Samolot cięższy o 1200 kg ponad dopuszczalną masę
Mechanik: Samolot przechodzi na dietę 92-oktanową.

Pilot: Silnik #3 chodzi jakby był chory.
Mechanik: Silnik #3 zdiagnozowany - kac.

Pilot: Hamulce wyją podczas naciskania
Mechanik: Nie naciskaj na nie tak brutalnie!

Pilot: Silnik klimatyzatora piszczy jak moja teściowa.
Mechanik: Zalecany rozwód.

Pilot: Radio brzmi jak kwicząca świnia.
Mechanik: Wyjęliśmy świnię z radia. Grill za hangarem już jutro.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Humor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości