CS Series

Wszystko co nie związane bezpośrednio z lotnictwem.
Awatar użytkownika
Misza 73
Posty: 156
Rejestracja: 21 maja 2017, 14:10

CS Series

Post autor: Misza 73 » 30 wrz 2017, 6:44

Odpowiadając na skargę Boeinga, Departament Handlu Stanów Zjednoczonych mówi, że będzie pobierać taryfę 219,63 procent za każdy samolot Bombardier CSeries przywożony do Stanów Zjednoczonych. Decyzja taryfowa jest uważana za wstępną i jest jeszcze zatwierdzona przez amerykańską Międzynarodową Komisję Handlową na początku 2018 r. .

Po sprzedaży 75 samolotów CSeries do Delta w 2016 roku Boeing narzekał, że Bombardier cieszył się nieuczciwymi subwencjami, gdy rząd Quebec wykupił firmę z miliardową infuzją. Program CSeries był zaniepokojony opóźnieniami, przekroczeniem kosztów i brakiem zainteresowania rynkiem. Porozumienie Delta obróciło to wokół i Boeing mówi, że to na jego koszt. Boeing twierdził, że subsydium stanowi nieuczciwej konkurencji ponownie modele 737NG i 737 MAX. CSeries to 100-miejscowy, bardzo wydajny samolot pasażerski przeznaczony na rynki obsługiwane przez dysze regionalne. 737NG zazwyczaj zajmuje 137, podczas gdy MAX ma do 175 miejsc.

Powiedział Boeing w oświadczeniu w tym tygodniu: "Departament Handlu Stanów Zjednoczonych potwierdził dzisiaj, że firma Bombardier podjęła ogromne nielegalne subwencje z naruszeniem obowiązującego prawa handlowego. Dotacje umożliwiły firmie Bombardier zrzucić produkt na rynek amerykański, szkodząc pracownikom lotniczym w Stanach Zjednoczonych i w całym łańcuchu dostaw firmy Boeing ". Bombardier odpowiedział, wzywając orzeczenie "absurdu i rozwiedziony z rzeczywistości". Firma z siedzibą w Montrealu oskarżyła firmę Boeing o manipulowanie amerykańskimi przepisami handlowymi, aby stłumić konkurencję.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości